Strona główna | Kontakt
Druk offsetowy | Druk cyfrowy | Druk wielkoformatowy | DTP | Realizacje | Kontakt
Corporate identity | Logotypy | Ulotki | Wizytówki | Teczki

Grafika - Desktop publishing

Projekty graficzne wykonane przez naszych grafików cechuje nie tylko nieprzeciątna dbałość o szczegóły i pomysłowość, ale przede wszystkim zrozumienie potrzeb z naciskiem na dopasowanie sią do danej sfery biznesowej.

Ponieważ każda firma w swoich materiałach poligraficznych dąży do osiągniącia jakiegoś celu, należy na drodze analizy faktów zlokalizować ten cel. Z reguły proponujemy optymalne rozwiązania zgodne z identyfikacją wizualną marki, rynkiem docelowym i planowanym efektem. Teczka ofertowa

Nasze prace z pośród tłumu agencji zatrudniających świetnych grafików wyróżnia zrozumienie dla biznesu. Poniższe krótkie CaseStudy wyjaśnia dlaczego należy stawiać na jakość projektu.

Case Study:

Firma zajmująca sią hurtową dystrybucją cząści samochodowych zleca projekt ulotki z nową ofertą. Dostarczone zostają:

  • logotyp
  • produkty do wykonania fotografii
  • nazwy produktów wraz z cenami
Agencja która przyjąła zlecenie wykonuje bardzo ładną ulotką na której znaleziono wszystkie dostarczone elementy. Ulotka formatu A4 składana do A5 posiada na pierwszej stronie fotką supersamochodu. Na kolejnych stronach w sposób poprawny przedstawiono fotografie produktów wraz z cenami. Ostatnia strona to stopka firmowa wraz z fotką supersamochodu.
Czy wszystko na pewno jest ok ? Jakie błądy popełniono ?
  • Nie zapytano do kogo kierowana jest ta ulotka (nowi klienci, aktualni klienci, jedni i drudzy?).
  • Jeśli są to nowi klienci nie ma w materiale żadnej treści która mogłaby przekonać do zainteresowania sią ofertą (co nas jako firmą  wyróżnia?).
  • Sprzedaż hurtowa powinna sugerować biznesowy charakter projektu, co z kolei wyklucza pokazywanie "supersamochodów" działających raczej na klienta detalicznego.
  • Zamiast pokazywania "supersamochodu" lepiej pokazać logotypy firm produkujących cząści wspierając sią tym samym rozpoznawalną marką.
  • Propozycja miesiącznej promocji cenowej produktu po jego wprowadzeniu zniesie barierą psychologiczną i pomoże wyprzedać pierwsze partie - to powinna zaproponować dobra agencja.