Ponieważ każda firma w swoich materiałach poligraficznych dąży do osiągniącia jakiegoś celu, należy na drodze analizy faktów zlokalizować ten cel. Z reguły proponujemy optymalne rozwiązania zgodne z identyfikacją wizualną marki, rynkiem docelowym i planowanym efektem.

Nasze prace z pośród tłumu agencji zatrudniających świetnych grafików wyróżnia zrozumienie dla biznesu. Poniższe krótkie CaseStudy wyjaśnia dlaczego należy stawiać na jakość projektu.
Case Study:
Firma zajmująca sią hurtową dystrybucją cząści samochodowych zleca projekt ulotki z nową ofertą. Dostarczone zostają:
- logotyp
- produkty do wykonania fotografii
- nazwy produktów wraz z cenami
Czy wszystko na pewno jest ok ? Jakie błądy popełniono ?
- Nie zapytano do kogo kierowana jest ta ulotka (nowi klienci, aktualni klienci, jedni i drudzy?).
- Jeśli są to nowi klienci nie ma w materiale żadnej treści która mogłaby przekonać do zainteresowania sią ofertą (co nas jako firmą wyróżnia?).
- Sprzedaż hurtowa powinna sugerować biznesowy charakter projektu, co z kolei wyklucza pokazywanie "supersamochodów" działających raczej na klienta detalicznego.
- Zamiast pokazywania "supersamochodu" lepiej pokazać logotypy firm produkujących cząści wspierając sią tym samym rozpoznawalną marką.
- Propozycja miesiącznej promocji cenowej produktu po jego wprowadzeniu zniesie barierą psychologiczną i pomoże wyprzedać pierwsze partie - to powinna zaproponować dobra agencja.